[3]Randomness - finns vissa ramar för hur random. Vissa platser på kartan är fördefinierade men var på kartan är slump. Monsters attribut är till viss grad kategoriserad så de kan inte ha vissa kombinationer av attribut. [1]Slump i drop kan modifieras med AH - får man en bra drop kan den säljas, aka "bytas" mot ett föremål man vill ha. Alla spelare kanske inte vill göra detta dock [3]Kopplade er egen evaluering till frågorna på enkäten? eller var det egna slutsatser? [2]Elektronisk enkät eller pappersenkät? [1]Bakgrungd på respondenter - några fler frågor, tex om hur mycket de spelar? (vilken Paragon lvl kan vara ett ok mått på detta också). Kan vara intressant att veta om de använder sig av AH också (om detta ändrar attityden till slumpen). Nämner varierande bakgrund men har ingen kontrollfråga om detta faktiskt stämmer. [1]Rikta sig mot spelare som kör igenom första gången eller mer vana spelare som har nått max lvl? [3]Ordning på frågorna - den frågan om replay bör kanske vara bland de senare frågorna. [1]Fråga 3 - Frågan ställs om generell slump i D3 men beskrivningen på skalan handlar bara om items? eller är den lägre delen på skalan bara om items och den högre generell? Max lvl spelare spelar torde spela väldigt mycket för just gear (och lite för Paragon lvls). [2]Fråga 5 - analysen kanske lite felaktig. Ställer upp ett värde som att vissa spelar för kul andra inte. Vissa spelar om vissa områden för att få något specifikt (tex Nycklar) men har ändå kul. Försök undvika att sätta ett värde som "kul" på en fråga som inte frågar efter det direkt. [1] Viktig [2] Skapligt [3] Nitpicking